Poučevanje na daljavo s pomočjo spletišča
1. Razmislek, kako poučevati na daljavo?
- 16. 3., karantena, poučevanje na daljavo.
- Tedenski pdf dokumenti, iskanje odzivov.
- Aktivacija spletnih učilnic (moodle, Xooltime …)
- Nadgradnja so video srečanja.
- Zapiski, razlaga, ki pride do učenca + video srečanja.
2. Tipi učencev pri klasičnem pouku in na daljavo.
- Klasični pouk: slušni, vidni, gibalni tip učenca.
- Kako zadovoljiti čimveč tipov učencev?
- Najboljši približek, spletišče v kombinaciji z vsemi avdio-vizualnimi možnostmi nadgrajeno z video srečanji.
3. Kako je vse potekalo?
- Dnevni urnik, kjer učenec s klikom na uro prebere učno snov za ta dan.
- Sledil sem 4 točkam ure:
1. UVODNA MOTIVACIJA
2. RAZLAGA IN ZAPIS V ZVEZEK
3. DODATNO DELO S POVEZAVAMI (neobvezno)
4. DOMAČE NALOGE (občasen upload datotek)
- Potek
- Sledilo je vsakodnevno video srečanje (ZOOM, WEBEX)
- Preverjanje in ocenjevanje znanja (nalaganje pdf datotek in obrazci Google Forms)
4. Prednosti in slabosti učenja na daljavo s pomočjo spletišča.
PREDNOSTI | SLABOSTI |
– možnost vključevanja različnih predstavnostnih datotek (animacije, ggb appleti, video, kviz) |
– potrebno malce znanja pri postavitvi strani in nalaganju vsebin |
– deluje na vseh napravah (pametni telefon, tablica, računalnik) | – na začetku od učitelja zahteva več časa |
– preglednost (preveč pdf datotek zna biti moteče) | -še ena stran, ki jo morajo učenci obiskati |
5. Preverjanje in ocenjevanje znanja
- 6. razred Preizkus znanja
- 8. razred Premo, obratno sorazmerje, Večkotniki
- 9. razred Prizme
6. Primeri učnih ur
Če ostane čas primeri ur: enakostranični valj (Whiteboard, formule, DriveUploader), diagonale večkotnika (aktivnost učencev), krožni lok in izsek (dodatna naloga za Classcraft).
(Visited 1.305 times, 1 visits today)