Poučevanje na daljavo

Poučevanje na daljavo s pomočjo spletišča

1.  Razmislek, kako poučevati na daljavo?

  • 16. 3., karantena, poučevanje na daljavo.
  • Tedenski pdf dokumenti, iskanje odzivov.
  • Aktivacija spletnih učilnic (moodle, Xooltime …)
  • Nadgradnja so video srečanja.
  • Zapiski, razlaga, ki pride do učenca + video srečanja.

2. Tipi učencev pri klasičnem pouku in na daljavo.

  • Klasični pouk: slušni, vidni, gibalni tip učenca.
  • Kako zadovoljiti čimveč tipov učencev?
  • Najboljši približek, spletišče v kombinaciji z vsemi avdio-vizualnimi možnostmi nadgrajeno z video srečanji.

3. Kako je vse potekalo?

  • Dnevni urnik, kjer učenec s klikom na uro prebere učno snov za ta dan.
  • Sledil sem 4 točkam ure:
    1. UVODNA MOTIVACIJA
    2. RAZLAGA IN ZAPIS V ZVEZEK
    3. DODATNO DELO S POVEZAVAMI (neobvezno)
    4. DOMAČE NALOGE (občasen upload datotek)
  • Potek
  • Sledilo je vsakodnevno video srečanje (ZOOM, WEBEX)
  • Preverjanje in ocenjevanje znanja (nalaganje pdf datotek in obrazci Google Forms)

4. Prednosti in slabosti učenja na daljavo s pomočjo spletišča.

PREDNOSTI SLABOSTI
– možnost vključevanja različnih predstavnostnih datotek
(animacije, ggb appleti, video, kviz)
– potrebno malce znanja pri postavitvi strani in nalaganju vsebin
– deluje na vseh napravah (pametni telefon, tablica, računalnik) – na začetku od učitelja zahteva več časa
– preglednost (preveč pdf datotek zna biti moteče) -še ena stran, ki jo morajo učenci obiskati

5. Preverjanje in ocenjevanje znanja

6. Primeri učnih ur

Če ostane čas primeri ur: enakostranični valj (Whiteboard, formule, DriveUploader), diagonale večkotnika (aktivnost učencev), krožni lok in izsek (dodatna naloga za Classcraft).

Povej naprej
Share on Facebook0Print this pageEmail this to someoneTweet about this on Twitter0
(Visited 476 times, 1 visits today)